—
CLV přímo na nástupištích v těsné blízkosti cestujících čekajících na metro
—
CLV nad eskalátory v blízkosti bankomatů, trafik či vstupů do obchodních center
—
CLV v koridorech nejvytíženějších přestupních stanic, kudy proudí denně tisíce cestujících
—
CLV u vstupů do metra, často u autobusových zastávek, viditelné i pro pěší a kolem projíždějící auta
Termíny kampaní jsou nastaveny tak, jak je u tohoto formátu standardem,
tj. 14denní perioda.
Termíny kampaní jsou vždy 1.–15. a 16.–30. dne v měsíci.
Můžete tak komunikovat i od poloviny do poloviny měsíce.
—
síť 15 citylightů
—
cílí na centrum Prahy, nejfrekventovanější stanice, mladou populaci a turisty
—
síť 20 citylightů
—
cílí na největší obchodní centra v Praze, na síti shopping můžete ovlivnit nákupní chování zákazníků, komunikovat např. prodejní akce, nové kolekce apod.
—
síť 20 citylightů
—
cílí na největší business centra v Praze, na střední a vyšší vzdělanostní skupinu, lidi zajímající se o moderní techniku a služby, kteří využívají internet k nákupům či správě financí, jsou 100% vlastníky chytrých telefonů a laptopů, mají rádi kvalitní věci apod.
—
síť 30 citylightů
—
cílí na běžnou populaci, všechny věkové a zájmové skupiny, na osoby všech vzdělanostních a příjmových skupin, na pravidelné cestující do zaměstnání a škol nebo za zábavou
—
síť 15 citylightů
—
cílí na zákazníky trafik a nabízí tak unikátní možnost podpory prodeje tiskovin, nealko nápojů, snacků apod. Síť je sestavena z CLV hned u vstupů do těchto trafik, které nabízejí možnost komunikace téměř v místě prodeje
—
balíček citylightů
—
balíček CLV Variant vám umožňuje nakoupit větší množství CLV za podstatně zvýhodněné ceny, než při kusovém prodeji. Základní zvýhodnění je až 35 % oproti ceníkové ceně. Možnost využít balíček 20, 30, 60 nebo 90 CLV